Barion Pixel

Ezért érdemes Dell laptopot venni!

2016. május 27. |

A Prémium Support már Magyarországon is elérhető a Dell Inspiron és Alienware rendszerekhez.

Július 12-től pedig a Dell XPS felhasználók számára is hozzáférhetővé válik. A támogatási szolgáltatás még ez év folyamán elérhető lesz a programban résztvevő kereskedőknél is.

A Dell bejelentette, hogy kiterjeszti Premium Support támogatását, amelyet személyi számítógépekhez kínál. A még könnyebben elérhető, gördülékeny kiszolgálást biztosító támogatás az Egyesült Államok és Kanada mellett mostantól az ázsiai és csendes-óceáni térség, Európa, a Közel-Kelet, Afrika és Latin-Amerika további 110 országában is elérhető. A Premium Support bárhol, a hét minden napján 24 órában nyújt telefonos szakértői támogatást, távoli diagnosztikát követően helyszíni szervizelést, valamint a személyi számítógépek és táblagépek proaktív automatizált támogatását.

A Dell innovatív, díjnyertes SupportAssist technológiáját alkalmazó Premium Support automatikusan észleli a hardveres és szoftveres problémákat, és proaktív módon figyelmezteti a felhasználót, amikor azok felmerülnek. A SupportAssist emellett lehetővé teszi a Dell technikusai számára, hogy kapcsolatfelvételt kezdeményezzenek az ügyfelekkel, és megkezdjék a probléma megoldását, gyakran még az előtt, hogy az ügyfél tudomást szerezne annak létezéséről.

Dell-latitude-asztali-gépként

Mit takar a Dell Prémium Supportja?

A Premium Support szolgáltatás megfelel napjaink felhasználói igényeinek, és jelentősen csökkenti a mindennapos hardverproblémák megoldására fordított időt. A támogatási folyamat során 59 százalékkal kevesebb lépésre van szükség, a műszaki támogatással folytatott telefonbeszélgetések pedig 86 százalékkal kevesebb időt vesznek igénybe.

A támogatás főbb előnyei:

  • 7×24 órás telefonos és online elérés
  • helyszíni szervizelés a távoli diagnosztikát követő 1–2 munkanapon belül
  • a hardveres és szoftveres ismeretekkel rendelkező szakértők elérése egy helyen
  • a SupportAssist technológia által észlelt problémák proaktív megoldása
  • átfogó szoftvertámogatás és együttműködő segítségnyújtás az előre telepített szoftverek, például a Microsoft Office, Explorer, Outlook stb. esetében
  • segítség és útmutatás a hálózati kapcsolatokkal, nyomtatóbeállítással, biztonsági mentéssel, vírusirtó-beállítással, operációsrendszer-frissítésekkel és egyéb témákkal kapcsolatban

További részletek a Dell oldalán: http://www.dell.com/premiumsupport

Dell-Support

Forrás: http://www.technokrata.hu

Kiemelt ajánlataink

  • 319 590,- Ft281 190,- Ft
    Kék hátlap • Processzor: AMD Ryzen 5 7530U • Memória: 8 GB • 512 GB SSD • Kijelző: 14,1" IPS / WVA, Érintőképernyő, LED, Fényes • AMD Radeon Graphics • Operációs rendszer: Windows 11 S Home • Gyártói garancia: 3 év
    Átvehetőség: Már kedden átvehető
  • 457 090,- Ft425 790,- Ft
    Szürke hátlap • Processzor: Intel® Core™ i7 1355U vPro • Memória: 8 GB • 512 GB SSD • Kijelző: 14,1" IPS / WVA, LED, Matt • Intel Iris Xe • Operációs rendszer: Windows 11 Pro • Gyártói garancia: 3 év
    Átvehetőség: Már kedden átvehető
  • 342 590,- Ft335 190,- Ft
    Szürke hátlap • Processzor: Intel® Core™ i5 1345U vPro • Memória: 8 GB • 256 GB SSD • Kijelző: 14,1" IPS / WVA, LED, Matt • Intel Iris Xe • Operációs rendszer: Külön vásárolható • Gyártói garancia: 3 év
    Átvehetőség: Már kedden átvehető
  • 411 290,- Ft350 190,- Ft
    Szürke hátlap • Processzor: Intel® Core™ i5 1335U vPro • Memória: 8 GB • 512 GB SSD • Kijelző: 15,6" IPS / WVA, LED, Matt • Intel Iris Xe • Operációs rendszer: Külön vásárolható • Gyártói garancia: 3 év
    Átvehetőség: Már kedden átvehető
TörlésKijelöltek összehasonlítása
Az oldal sütiket használ a felhasználói élmény fokozása céljából. Az oldal böngészésével elfogadja ezt.
Rendben