Ezért érdemes Dell laptopot venni!
A Prémium Support már Magyarországon is elérhető a Dell Inspiron és Alienware rendszerekhez.
Július 12-től pedig a Dell XPS felhasználók számára is hozzáférhetővé válik. A támogatási szolgáltatás még ez év folyamán elérhető lesz a programban résztvevő kereskedőknél is.
A Dell bejelentette, hogy kiterjeszti Premium Support támogatását, amelyet személyi számítógépekhez kínál. A még könnyebben elérhető, gördülékeny kiszolgálást biztosító támogatás az Egyesült Államok és Kanada mellett mostantól az ázsiai és csendes-óceáni térség, Európa, a Közel-Kelet, Afrika és Latin-Amerika további 110 országában is elérhető. A Premium Support bárhol, a hét minden napján 24 órában nyújt telefonos szakértői támogatást, távoli diagnosztikát követően helyszíni szervizelést, valamint a személyi számítógépek és táblagépek proaktív automatizált támogatását.
A Dell innovatív, díjnyertes SupportAssist technológiáját alkalmazó Premium Support automatikusan észleli a hardveres és szoftveres problémákat, és proaktív módon figyelmezteti a felhasználót, amikor azok felmerülnek. A SupportAssist emellett lehetővé teszi a Dell technikusai számára, hogy kapcsolatfelvételt kezdeményezzenek az ügyfelekkel, és megkezdjék a probléma megoldását, gyakran még az előtt, hogy az ügyfél tudomást szerezne annak létezéséről.
Mit takar a Dell Prémium Supportja?
A Premium Support szolgáltatás megfelel napjaink felhasználói igényeinek, és jelentősen csökkenti a mindennapos hardverproblémák megoldására fordított időt. A támogatási folyamat során 59 százalékkal kevesebb lépésre van szükség, a műszaki támogatással folytatott telefonbeszélgetések pedig 86 százalékkal kevesebb időt vesznek igénybe.
A támogatás főbb előnyei:
- 7×24 órás telefonos és online elérés
- helyszíni szervizelés a távoli diagnosztikát követő 1–2 munkanapon belül
- a hardveres és szoftveres ismeretekkel rendelkező szakértők elérése egy helyen
- a SupportAssist technológia által észlelt problémák proaktív megoldása
- átfogó szoftvertámogatás és együttműködő segítségnyújtás az előre telepített szoftverek, például a Microsoft Office, Explorer, Outlook stb. esetében
- segítség és útmutatás a hálózati kapcsolatokkal, nyomtatóbeállítással, biztonsági mentéssel, vírusirtó-beállítással, operációsrendszer-frissítésekkel és egyéb témákkal kapcsolatban
További részletek a Dell oldalán: http://www.dell.com/premiumsupport
Forrás: http://www.technokrata.hu
Kiemelt ajánlataink
-
319 590,- Ft281 190,- FtKék hátlap Processzor: AMD Ryzen 5 7530U Memória: 8 GB 512 GB SSD Kijelző: 14,1" IPS / WVA, Érintőképernyő, LED, Fényes AMD Radeon Graphics Operációs rendszer: Windows 11 S Home Gyártói garancia: 3 év
Átvehetőség: Már kedden átvehető -
457 090,- Ft425 790,- FtSzürke hátlap Processzor: Intel® Core™ i7 1355U vPro Memória: 8 GB 512 GB SSD Kijelző: 14,1" IPS / WVA, LED, Matt Intel Iris Xe Operációs rendszer: Windows 11 Pro Gyártói garancia: 3 év
Átvehetőség: Már kedden átvehető -
342 590,- Ft335 190,- FtSzürke hátlap Processzor: Intel® Core™ i5 1345U vPro Memória: 8 GB 256 GB SSD Kijelző: 14,1" IPS / WVA, LED, Matt Intel Iris Xe Operációs rendszer: Külön vásárolható Gyártói garancia: 3 év
Átvehetőség: Már kedden átvehető -
411 290,- Ft350 190,- FtSzürke hátlap Processzor: Intel® Core™ i5 1335U vPro Memória: 8 GB 512 GB SSD Kijelző: 15,6" IPS / WVA, LED, Matt Intel Iris Xe Operációs rendszer: Külön vásárolható Gyártói garancia: 3 év
Átvehetőség: Már kedden átvehető