Barion Pixel

Ez az oldal sütiket használ

Az oldal sütiket és egyéb alkalmazásokat használ, hogy az Ön böngészési élményét javítsa, személyre szabott tartalmakat és célzott hirdetéseket kínáljon Önnek, melyek jobban illeszkednek szokásaihoz és preferenciáihoz. Ezen felül a látogatási adatokat elemezzük, hogy megtudjuk honnan érkeztek a látogatóink. Az "Elfogadom" gombra kattintva elfogadja felhasználási feltételeket.

Az ezzel kapcsolatos adatkezelési tájékoztatónkat megtekintheti ide kattintva.
ELUTASÍTOM ELFOGADOM

Gyártói garancia és kötelező jótállás

Termékeink a gyártók hivatalos magyarországi képviseletétől származnak, így gyári szerviztámogatással és saját kötelező jótállással értékesítjük őket.

Meghibásodás esetén vagy az adott gyártó garanciális szervize végzi a javítást, és a garancia közvetlenül nála érvényesíthető, vagy mi végezzük a javítást a kötelező jótállás keretében. A kötelező jótállás csak a fogyasztónak minősülő vásárlóinkat illeti meg!
A kötelező jótállás üzletünkben, az általunk adott jótállási jeggyel, a gyártói garancia pedig a gyártói szervizekben, a gyártó által biztosított jótállási jeggyel érvényesíthető, így a vásárlást követően mindkettőt őrizd meg!
A kötelező jótállás időtartama a termék árától függ, amely a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:

    1. 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén - 1 év
    2. 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén - 2 év
    3. 250 000 forint eladási ár felett - 3 év.

A kötelező jótállással kapcsolatban további információt az ÁSZF-ünkben találsz!

3 munkanapon belüli meghibásodás esetén cserét igényelhetsz nálunk, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza, és a termékből van elérhető készlet. A cseregarancia érvényesítéséhez kérjük, hogy a csomagolásokat és a kiegészítőket 3 napig feltétlenül őrizd meg!

Bár kínálatunkban a legnagyobb múlttal rendelkező, tapasztalataink alapján megbízható márkák szerepelnek, egyetlen gyártó sem tudja garantálni, hogy termékeid biztosan nem fognak meghibásodni. Éppen ezért javasoljuk, hogy az eszközökön lévő adatokról rendszeresen készíts biztonsági mentést! Ha a készülék olyan rendszerben kerül felhasználásra, ahol a kiesés károkat okozhat, különösen javasoljuk tartalék eszközök beszerzését is.

Az adat mentés/visszaállítás és cserekészülék biztosítása nem tartozik a garanciális javítás tárgykörébe. A gyártói márkaszervizek és sok magáncég is kínál 24 órás hibaelhárítási, rendszerfelügyeleti szolgáltatásokat, melyek megoldást jelenthetnek.

Egyes készülékekre az operációs rendszer installálása az átlagosnál nagyobb gyakorlatot igényel. Amennyiben nem rendelkezel ilyen gyakorlattal, javasoljuk az operációs rendszerekkel együtt szállított modellek választását. Sikertelen szoftver installálás miatt a készüléket nem áll módunkban visszavásárolni vagy kicserélni, de kollégáink kérésedre térítés ellenében elvégzik a jogtiszta operációs rendszered telepítését a választott készülékre.

 

Márkaszervizek listája:

ACER-LOGO
Az Acer központ  elérése mindössze két telefonhívásába kerül, és a hibás készüléket futár viszi el a szervizbe, majd a javítás után vissza az Ön címére. Ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): 06-1/555-5200
Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)
Az Acer Szervizközpontjáról további tájékoztatást az alábbi linken (a gyártó honlapján találat): http://www.acer.hu/ac/hu/HU/content/standard-warranty

2017 április 1-től Budapesten is felkereshető az Acer hivatalos márkaszervize a 1022 Budapest, Fillér utca 44 szám alatt vagy a  www.ec-co.hu weboldalon és a 06-1/224-7010 telefonszámon.

 

Apple-logo
Az Apple hivatalos garanciális szervize az iCentre szervizközpont bővebb információt a szerviz honlapján találhat: http://icentre.hu/pages.php?pageid=6
Szükséges dokumentumok: szabályosan kitöltött garancialevél pecséttel ellátva, eredeti végfelhasználói számla
Elérhetőség: 1036 Budapest, Bécsi út 77-79. Nyitva tartás munkanapokon 9.30 és 17.30 között. Telefon: 06 1 439 33 33 Email: service@icentre.hu

 

ASUS-logob
Az Asus Magyarország által működtetett szerviz ügyfélszolgálat minden notebook, eeePC, PDA esetében a 06-1/505-4561 telefonszámon érhető el, munkanapokon 9:00 és 17:30 óra között. A meghibásodott készülékért házhoz jönnek, majd ugyanerre a címre szállítják vissza.
Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)

Online hibabejelentés: https://eu-rma.asus.com/hu
Notebook márkaszerviz: www.fixdirect.hu

D-Linklogo
Bármilyen jellegű garanciális vagy technikai segítségnyújtásért kérjük hívják a D-Link Ügyfélszolgálatát a 061/4613000 számon, ahol közvetlenül a D-Link munkatársával vehetik fel a kapcsolatot hétköznap 9-17 óra között. Akár meghibásodásról, akár technikai jellegű tanácsadásról van szó, minden esetben a diszpécserszolgálat látja el útmutatással a felhasználót, és intézkedik a javításról!

 

Dell-Partner-Direct-Logo
A Dell notebookok garanciális ügyintézését a garancialevélen szereplő importőr végzi. Szervizgarancia esetén a garanciajegyen feltüntetett átvevőpont(ok)on lehetséges leadni a terméket, helyszíni garancia esetén a garanciajegyen feltüntetett telefonszámon igényelhető a szolgáltatás.
Dell Ügyfélszolgálat: 06-80/016-157 vagy https://www.delltechnologies.com/hu-hu/contactus.htm
Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)

 

fujitsu-logo_kA Fujitsu által nyújtott különféle típusú garanciális szolgáltatásokról, valamint a garancia érvényesítésének feltételeiről az alábbi oldalon tájékozódhat:
http://support.ts.fujitsu.com/warranty/Index.asp?lng=HU&Level1=&LNID=3549
A hibás eszközt telefonon jelentheti be a Service Desk felé a 06-40/200-440 telefonszámon hétköznaponként normál munkaidőben.
Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)

 

HP_New_Logo_2D.svg 
A HP notebookok garanciális ügyintézéséhez a szervizpartnerek listáját a http://www.hp.hu/vevoszolgalat címen találja. Központi telefonszám: 061/777-7545
 
A HP Pavilion notebookok garanciális ügyintézéséhez az alábbi telefonszámon lehet felvenni a kapcsolatot a diszpécserszolgálattal. A meghibásodott készülékért házhoz jönnek, majd megjavítva ugyanerre a címre szállítják vissza.
Központi telefonszám: 061/235-4799, 061/777-7545
Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)

 

lenovo


A Lenovo Idea sorozata kétféle garanciával kerül forgalomba.
A jótállást a https://support.lenovo.com/hu/hu lehet ellenőrizni.

Premium Care jótállás esetén elérhetőség, ügyintézés:
Ingyenes hívószám: +36-80-984-575
Email: premcare_hu@lenovo.com
Ügyintézési idő: hétfő-péntek 9:00-18:00
Részletes információk: https://lenovo.hu/premiumcare

Standard jótállás esetén elérhetőség, ügyintézés:
Telefon: +36-1-270-7660
Email: ugyfelszolgalat@4ig.hu
Weboldal/e-ügyintézés: https://lenovoszerviz.4ig.hu
Ügyintézési idő: hétfő-péntek 8:30-17:30

Személyes ügyintézés helye:
4iG Nyrt., 1107 Budapest, Makk utca 9-11.
Nyitvatartás: hétfő-csütörtök 8:30-17:00, péntek: 8:30-16:00

Hibabejelntést követően az ügyfélszolgálat megkezdi az adatok feldolgozását, majd előzetes egyeztetés után intzkednek a javításról.
A javításhoz a készülék töltőjt és akkumulátora is szükséges.
Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)
Részletek: https://www.lenovo.com/hu/hu/services-warranty/

A Lenovo/IBM Thinkpad notebookok garanciális ügyintézéséhez a hivatalos Lenovo szervizpartnerek listája a https://www.lenovo.com/hu/hu/services-warranty címen található.
A fenti linken, kérjük ellenőrizzék az aktuális szervizpartnerek elérhetőségét.

Lenovo ThinkPad táskák

A korlátozott élettartam garanciával rendelkező Lenovo ThinkPad táskáknál jelentkező problémák esetén a Targus honlapján tudja elektronikus formában elküldeni a csere igénylését. Ami feltétlenül szükséges lesz ehhez: a számlázási adatok, a model/típus megjelölés és az azonosító/gyáriszám megadása (ez utóbbit a táskák belsejébe vart kis címkén találhatja meg). Az alábbi linkeken tudja igénybe venni a garanciális szolgáltatásokat:
Targus Warranty
http://www.targus.com/uk/warranty.asp
Targus EMEA Form
http://www.targus.com/global/emeaform.aspx?region=6

 

logitech
Logitech termékének meghibásodása esetén vagy technikai segítségért kérjük az alábbi telefonszámokat hívja, ahol segítenek megoldani a problémát:
Periféria (billentyűzet, egér, egér-billentyűzet párosok, webkamerák, hangszórók, játékeszközök, mikrofonos fejhallgatók, iPod-tartozékok, laptoptartozékok) eszközök esetén:
+36-1/777-4853 telefonszámon
H-P: 09-18h-ig, SZ: 10-18-ig
Harmony távirányítók esetén:
+36-80/016-539 telefonszámon
H-P: 09-20h-ig, SZ: 10-18h-ig

Amire szükség lesz:
- Kereskedelmi számla(másolat)
- Terméknév
- Termék (típus) modellszám (M/N)
- Termék cikkszám (P/N)
- Termék azonosító (PID) vagy a sorozatszám (S/N)
A részletes Logitech terméktámogatási oldal megtekintéséért kattintson ide.

 

Microsoft
Microsoft ügyfélszolgálat - segítség általános kérdésekben
Munkanapokon 8 és 20 óra között: +36 1 267 4636 (azaz +36 1 2MSINFO)
További elérhetőségek: http://support.microsoft.com/contactus/?ln=hu

Microsoft Lumia szervizek:
https://support.microsoft.com/hu-hu/locations/mobile-devices

 

170x58xMSI-Gaming-Logo-component.png.pagespeed.ic.BAzm-q5P6UQIdcs67Kml
Az MSI notebookok garanciális ügyintézését az Albacomp Zrt. (vagy kijelölt partnere, átvevőhelye) végzi.
Telefon: 06-22/515-413, e-mail: helpdesk@albacomp.hu

Igény esetén a meghibásodott készülékért házhoz jönnek, majd javítás után visszaszállítják.
Call Center: 06-1/236-7777, e-mail: futar@albacomp.hu

A Packard Bell készülékek javítását az Acer ügyfélszolgálatán lehet kérni telefonon keresztül. Futárt küldenek a készülékért és javítva szállítják vissza.
Telefon: 06-1/577-7766 munkanapokon 9:00-17:00 között.
Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)

 

samsonite-logoA hibás, javításra szoruló Samsonite táskákat, a lent olvasható címre kell postai csomagként feladni. Az ügyintézéshez szükséges a termékhez kapott garanciakártya és a vásárlási számla másolata. A garanciális ügyintézés menetéről, az alábbi elérhetőségeken lehet bővebb információt kérni:

Szervíz/Javító műhely:
Tózer Tibor
Repair.hungary@samsonite-europe.com
Mobil: 06-20/495-0507
Tel.: 06-74/412-033, mellék/extension: 235
Fax: 06-74/415-968
Posta cím/Mail: Samsonite Hungária Bőrönd Kft. - Szerviz
7100 Szekszárd, Keselyüsi út 5.

 

Samsung-Logo-Wordmark-RGBA Samsung készülékek garancialevelén mindig megtalálhatóak az aktuális garanciális feltételek és szervizelérhetőségek. A hibát a Samsung ügyfélszolgálaton jelenthetik be az alábbi telefonszámon:
Samsung ügyfélszolgálat hétköznap 8-20 óra között, hétvégén 9-16 óra között:
06-80/726-7864

A különböző termékcsoportok aktuális garanciális tudnivalóit az alábbi táblázat tartalmazza: http://www.samsung.com/hu/support/warranty/warrantyInformation.do
Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)

 

Sony-make-believeA Sony Javítás és Garancia aloldalán több támogatási opció közül is választhat:
http://www.sony.hu/support/hu/repair
Sony telefonos ügyfélszolgálata a 06-1/777-9151 telefonszámon, H-P-ig 09:00-18:00 óra között elérhető.
Támogatási információkat készülékével vagy tartozékaival kapcsolatban, az alábbi linken találhat
http://www.sony.hu/support/hu/hub/COMP_VAIO
Itt adja meg készüléke típusszámát vagy válasszon a feltüntetett kategóriák közül.

 

Toshiba-kicsiA végfelhasználónak a megvásárolt terméket a www.toshiba-europe.com/registration oldalon kell regisztrálni (normál jótállás regisztrálás menüpont). A regisztráció elengedhetetlen a garanciális ügyintézéshez.
A Toshiba notebookok garanciális ügyintézéséhez a szervizpartnerek listáját a http://support.toshiba.com/aspLocator címen találja
Technikai segítségnyújtáshoz helyi tarifával hívható Call Center: 06-40/811-811
 
Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)

Kiemelt ajánlataink

  • 427 490,- Ft297 390,- Ft
    Ezüst hátlap • Processzor: Intel® Core™ i5 1035G7 1.2GHz Intel 10. generáció • Memória: 8 GB • 128 GB SSD • Kijelző: 13,5" Érintőképernyő, LED, Fényes • Intel Iris Plus Graphics • Operációs rendszer: Windows 10 Home • Gyártói garancia: 3 év
    Átvehetőség: Már pénteken átvehető
  • 395 990,- Ft290 490,- Ft
    Fekete hátlap • Processzor: Intel® Core™ i5 1235U vPro • Memória: 8 GB • 512 GB SSD • Kijelző: 15,6" IPS / WVA, 120 / 144 / 240 / 300 / 360 Hz, LED, Matt • nVidia GeForce MX550 • Operációs rendszer: Windows 11 Pro • Gyártói garancia: 3 év
    Átvehetőség: Már pénteken átvehető
  • 206 190,- Ft166 990,- Ft
    Fekete hátlap • Processzor: Intel® Core™ i3 N305 • Memória: 8 GB • 256 GB SSD • Kijelző: 15,6" LED, Matt • Intel UHD Graphics • Operációs rendszer: Külön vásárolható • Gyártói garancia: 3 év
    Átvehetőség: Már pénteken átvehető
  • 395 390,- Ft390 990,- Ft
    Szürke hátlap • Processzor: Intel® Core™ i7 1355U vPro • Memória: 16 GB • 512 GB SSD • Kijelző: 14,1" IPS / WVA, LED, Matt • Intel Iris Xe • Operációs rendszer: Windows 11 Pro • Gyártói garancia: 3 év
    Átvehetőség: Már pénteken átvehető
TörlésKijelöltek összehasonlítása