Szerviz elérhetőségek

A lenti elérhetőségeken közvetlenül a szakszervizekkel veheti fel a kapcsolatot.

ACER-LOGO
Az Acer központ  elérése mindössze két telefonhívásába kerül, és a hibás készüléket futár viszi el a szervizbe, majd a javítás után vissza az Ön címére. Ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): 06-1/555-5200
Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)
Az Acer Szervizközpontjáról további tájékoztatást az alábbi linken (a gyártó honlapján találat): http://www.acer.hu/ac/hu/HU/content/standard-warranty

2017 április 1-től Budapesten is felkereshető az Acer hivatalos márkaszervize a 1022 Budapest, Fillér utca 44 szám alatt vagy a  www.ec-co.hu weboldalon és a 06-1/224-7010 telefonszámon.

 

Apple-logo
Az Apple hivatalos garanciális szervize az iCentre szervizközpont bővebb információt a szerviz honlapján találhat: http://icentre.hu/pages.php?pageid=6
Szükséges dokumentumok: szabályosan kitöltött garancialevél pecséttel ellátva, eredeti végfelhasználói számla
Elérhetőség: 1036 Budapest, Bécsi út 77-79. Nyitva tartás munkanapokon 9.30 és 17.30 között. Telefon: 06 1 439 33 33 Email: service@icentre.hu

ASUS-logob
Az Asus Magyarország által működtetett szerviz ügyfélszolgálat minden notebook, eeePC, PDA esetében a 06-1/505-4561 telefonszámon érhető el, munkanapokon 9:00 és 17:30 óra között. A meghibásodott készülékért házhoz jönnek, majd ugyanerre a címre szállítják vissza.
Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)
Magyar nyelvű műszaki segítségnyújtás legfeljebb 24 órás válaszidővel a http://vip.asus.com/eservice/techserv.aspx oldalon érhető el.
Online hibabejelentés: https://eu-rma.asus.com/pick_eu/h/
Notebook márkaszerviz: www.fixdirect.hu

D-Linklogo
Bármilyen jellegű garanciális vagy technikai segítségnyújtásért kérjük hívják a D-Link Ügyfélszolgálatát a 061/4613000 számon, ahol közvetlenül a D-Link munkatársával vehetik fel a kapcsolatot hétköznap 9-17 óra között. Akár meghibásodásról, akár technikai jellegű tanácsadásról van szó, minden esetben a diszpécserszolgálat látja el útmutatással a felhasználót, és intézkedik a javításról!

Dell-Partner-Direct-Logo
A Dell notebookok garanciális ügyintézését a garancialevélen szereplő importőr végzi. Szervizgarancia esetén a garanciajegyen feltüntetett átvevőpont(ok)on lehetséges leadni a terméket, helyszíni garancia esetén a garanciajegyen feltüntetett telefonszámon igényelhető a szolgáltatás.
Dell Ügyfélszolgálat: 06-80/016-157
Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)

fujitsu-logo_kA Fujitsu által nyújtott különféle típusú garanciális szolgáltatásokról, valamint a garancia érvényesítésének feltételeiről az alábbi oldalon tájékozódhat:
http://support.ts.fujitsu.com/warranty/Index.asp?lng=HU&Level1=&LNID=3549
A hibás eszközt telefonon jelentheti be a Service Desk felé a 06-40/200-440 telefonszámon hétköznaponként normál munkaidőben.
Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)

HP_New_Logo_2D.svg 
A HP notebookok garanciális ügyintézéséhez a szervizpartnerek listáját a http://www.hp.hu/vevoszolgalat címen találja. Központi telefonszám: 06-1/382-1111
 
A HP Pavilion notebookok garanciális ügyintézéséhez az alábbi telefonszámon lehet felvenni a kapcsolatot a diszpécserszolgálattal. A meghibásodott készülékért házhoz jönnek, majd megjavítva ugyanerre a címre szállítják vissza.
Központi telefonszám: 061/235-4799, 061/777-7545
Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)

Lenovo
A Lenovo Idea sorozata el- és visszaszállításos garanciával rendelkezik.

Futár megrendeléséhez kérjük hívja a +36 23-801-729 telefonszámot (7-es menüpont) vagy küldjön egy e-mailt a lenovo@tmx.hu címre a következő adatokkal:
- Név
- Szállítási cím
- Telefonszám
- Termék típusa
- Termék típus szám (PN)
- Gyári sorozat szám (SN)
- Vásárlás dátuma, illetve rendelkezik-e olyan dokumentummal (számla vagy jótállási jegy) amely ezt bizonyítja
- Hibaleírás
 
Ezután az ügyfélszolgálat megkezdi az adatok feldolgozását, majd előzetes egyeztetés után kiküldik a futárt a készülékért.
A készülékkel annak töltőjét és akkumulátorát is küldjék el. Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)
Részletek: http://shop.lenovo.com/hu/hu/services-warranty/
NEM garanciális ügyintézés, alkatrészrendelés: www.smartservice.hu

A Lenovo/IBM Thinkpad notebookok garanciális ügyintézéséhez a hivatalos Lenovo szervizpartnerek listája a http://www.lenovo.com/services_warranty/hu/en/index.html címen található.
A fenti linken, kérjük ellenőrizzék az aktuális szervizpartnerek elérhetőségét.

Lenovo ThinkPad táskák

A korlátozott élettartam garanciával rendelkező Lenovo ThinkPad táskáknál jelentkező problémák esetén a Targus honlapján tudja elektronikus formában elküldeni a csere igénylését. Ami feltétlenül szükséges lesz ehhez: a számlázási adatok, a model/típus megjelölés és az azonosító/gyáriszám megadása (ez utóbbit a táskák belsejébe vart kis címkén találhatja meg). Az alábbi linkeken tudja igénybe venni a garanciális szolgáltatásokat:
Targus Warranty
http://www.targus.com/uk/warranty.asp
Targus EMEA Form
http://www.targus.com/global/emeaform.aspx?region=6

logitech
Logitech termékének meghibásodása esetén vagy technikai segítségért kérjük az alábbi telefonszámokat hívja, ahol segítenek megoldani a problémát:
Periféria (billentyűzet, egér, egér-billentyűzet párosok, webkamerák, hangszórók, játékeszközök, mikrofonos fejhallgatók, iPod-tartozékok, laptoptartozékok) eszközök esetén:
+36-1/777-4853 telefonszámon
H-P: 09-18h-ig, SZ: 10-18-ig
Harmony távirányítók esetén:
+36-80/016-539 telefonszámon
H-P: 09-20h-ig, SZ: 10-18h-ig

Amire szükség lesz:
- Kereskedelmi számla(másolat)
- Terméknév
- Termék (típus) modellszám (M/N)
- Termék cikkszám (P/N)
- Termék azonosító (PID) vagy a sorozatszám (S/N)
A részletes Logitech terméktámogatási oldal megtekintéséért kattintson ide.

Microsoft
Microsoft ügyfélszolgálat - segítség általános kérdésekben
Munkanapokon 8 és 20 óra között: +36 1 267 4636 (azaz +36 1 2MSINFO)
További elérhetőségek: http://support.microsoft.com/contactus/?ln=hu

Microsoft-lumia

Microsoft Lumia szervizek

https://support.microsoft.com/hu-hu/locations/mobile-devices

 

170x58xMSI-Gaming-Logo-component.png.pagespeed.ic.BAzm-q5P6UQIdcs67Kml
Az MSI notebookok garanciális ügyintézését az Albacomp Zrt. (vagy kijelölt partnere, átvevőhelye) végzi.
Telefon: 06-22/515-413, e-mail: helpdesk@albacomp.hu

Igény esetén a meghibásodott készülékért házhoz jönnek, majd javítás után visszaszállítják.
Call Center: 06-1/236-7777, e-mail: futar@albacomp.hu

A Packard Bell készülékek javítását az Acer ügyfélszolgálatán lehet kérni telefonon keresztül. Futárt küldenek a készülékért és javítva szállítják vissza.
Telefon: 06-1/577-7766 munkanapokon 9:00-17:00 között.
Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)

samsonite-logoA hibás, javításra szoruló Samsonite táskákat, a lent olvasható címre kell postai csomagként feladni. Az ügyintézéshez szükséges a termékhez kapott garanciakártya és a vásárlási számla másolata. A garanciális ügyintézés menetéről, az alábbi elérhetőségeken lehet bővebb információt kérni:

Szervíz/Javító műhely:
Tózer Tibor
Repair.hungary@samsonite-europe.com
Mobil: 06-20/495-0507
Tel.: 06-74/412-033, mellék/extension: 235
Fax: 06-74/415-968
Posta cím/Mail: Samsonite Hungária Bőrönd Kft. - Szerviz
7100 Szekszárd, Keselyüsi út 5.

Samsung-Logo-Wordmark-RGBA Samsung készülékek garancialevelén mindig megtalálhatóak az aktuális garanciális feltételek és szervizelérhetőségek. A hibát a Samsung ügyfélszolgálaton jelenthetik be az alábbi telefonszámon:
Samsung ügyfélszolgálat hétköznap 8-20 óra között, hétvégén 9-16 óra között:
06-80/726-7864

A különböző termékcsoportok aktuális garanciális tudnivalóit az alábbi táblázat tartalmazza: http://www.samsung.com/hu/support/warranty/warrantyInformation.do
Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)

Sony-make-believeA Sony Javítás és Garancia aloldalán több támogatási opció közül is választhat:
http://www.sony.hu/support/hu/repair
Sony telefonos ügyfélszolgálata a 06-1/777-9151 telefonszámon, H-P-ig 09:00-18:00 óra között elérhető.
Támogatási információkat készülékével vagy tartozékaival kapcsolatban, az alábbi linken találhat
http://www.sony.hu/support/hu/hub/COMP_VAIO
Itt adja meg készüléke típusszámát vagy válasszon a feltüntetett kategóriák közül.

Toshiba-kicsiA végfelhasználónak a megvásárolt terméket a www.toshiba-europe.com/registration oldalon kell regisztrálni (normál jótállás regisztrálás menüpont). A regisztráció elengedhetetlen a garanciális ügyintézéshez.
A Toshiba notebookok garanciális ügyintézéséhez a szervizpartnerek listáját a http://support.toshiba.com/aspLocator címen találja
Technikai segítségnyújtáshoz helyi tarifával hívható Call Center: 06-40/811-811
 
Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)

Kiemelt ajánlataink

  • 988 890,- Ft941 790,- Ft
    Ezüst hátlap • Processzor: Intel® Core i9 8950HK 2.9GHz 8. generáció • Memória: 16 GB • 512 GB SSD • Kijelző: 17,3" Matt, LED, IPS / WVA • Intel UHD Graphics 630 • Operációs rendszer: Windows 10 Pro • Garancia: 3 év
    Átvehetőség: Már kedden átvehető
  • 555 890,- Ft529 390,- Ft
    Fekete hátlap • Processzor: Intel® Core i7 8750H 2.2GHz 8. generáció • Memória: 16 GB • 512 GB SSD • Kijelző: 15,6" Matt, LED, IPS / WVA • nVidia GeForce GTX 1660 Ti • Operációs rendszer: Windows 10 Home • Garancia: 3 év
    Átvehetőség: Már kedden átvehető
  • 181 490,- Ft164 990,- Ft
    Fehér hátlap • Processzor: Intel® Core i5 7200U 2.5GHz • Memória: 4 GB • 1000 GB HDD • Kijelző: 15,6" Matt, LED • nVidia GeForce 940MX • Operációs rendszer: Windows 10 Home • Garancia: 2 év
    Átvehetőség: Raktárról azonnal
  • 544 990,- Ft518 990,- Ft
    Ezüst hátlap • Processzor: Intel® Core i5 8250U 1.6GHz 8. generáció • Memória: 8 GB • 512 GB SSD • Kijelző: 13,3" Fényes, Érintőképernyő, LED, IPS / WVA • Intel UHD Graphics 620 • Operációs rendszer: Windows 10 Pro • Garancia: 3 év
    Átvehetőség: Már kedden átvehető
TörlésKijelöltek összehasonlítása
Az oldal sütiket használ a felhasználói élmény fokozása céljából. Az oldal böngészésével elfogadja ezt.
Rendben